szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Załatwianie spraw:
Jak załatwić ...

 

ZAŁATWIANIE SPRAW

Korespondencja przychodząca rejestrowana jest w dzienniku korespondencyjnym i następnie kierowana przez Prezesa do odpowiednich komórek organizacyjnych według kompetencji celem załatwienia:

  • skargi i wnioski rozpatruje Prezes,

  • sprawy dotyczące funkcjonowania Szpitala rozpatruje Prezes i udziela wyjaśnień,

  • sprawy dotyczące świadczeń medycznych załatwiają i udzielają wyjaśnień ordynatorzy oddziałów,

  • organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy.

Korespondencja wychodząca na zewnątrz podlega ewidencji.


osoba, która odpowiada za treść:

 
informacje udostępnił:Mirosław Maj - Administrator BIP
data udostępnienia: 2003-07-24 01:22:13
ostatnia modyfikacja: Mirosław Maj - Administrator BIP 2014-06-03 19:53:02 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 138514